mandarinkakan

Frida Kahlo

Kategori: Allmänt

Hej!

På spanskan den här veckan har vi som uppgift att skriva om en konstnär. Jag som inte kan ett skvatt om konstnärer tog till slut Frida Kahlo, har sett en film om henne och det är det enda jag vet om henne=)

Saken är den att det ska vara klart imorgon, och har jag hunnit börja?? NEJ..Stressad?? JAA!!!

Men men har iaf skrivit ut information om henne, på spanska, så det borde gå ganska bra att skriva om henne ikväll när man kommer hem från skolan helt död..=)

Men men..Som sagt jag får krafsa ihop något ikväll, och hoppas på det bästa. =)



 

En sak som är ganska så känt med Frida Kahlo vet jag iaf, det är hennes självporträtt där hon målade ut soma ögonbryn och mustch på överläppen..

 

Abrazzos!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: