mandarinkakan

Rutor, rutor och rutor.

Kategori: Virkning/stickning

Hej!

Virkandet av mina mormorsrutor går alldelles utmärkt. Har tänkt att jag ska göra 2stora hjärtmönster i filten och använda ett ljusare garn till dem rutorna. Nackdelen om jag gör det är att jag måste lägga till en rad, så måttet blir 11 x 15 rutor. Men jag tror den kommer bli så fin!



Det har blivit en liten hög..

Antal rutor: 14 st


Sen har jag en önskan, såg att under en dag var det hela 6 personer(!) som hade kollat på min blogg. Skulle inte alla som går in och läser min blogg kunna lämna bara en liten kommentar och berätta vem du är. Behöver inte vara värsta berättelsen, men kanske ditt förnamn och var du bor?

Tack och hej!

Kommentarer

  • Erika säger:

    Jag är såklart en trogen läsare :) Är säker på att filten komer bli superfin och virkar du i den här takten så är den ju snart klar!

    2011-03-24 | 23:28:43
    Bloggadress: http://lillaika.blogg.se/

Kommentera inlägget här: