mandarinkakan

3 maj 2011

Kategori: Allmänt

Hej!

Kanske dags att ha en liten uppdatering igen...

Mitt spanska tal gick superbra, teknikstrul gjorde att jag blev lite nervös, men det gick bra. Väldigt bra måste jag säga efter att ha läst mitt omdöme från läraren. Ujujuj...Inte ett enda negativt ord där inte..Hoppas det håller i sig=)

Påsken kom och gick, så fort var det över.

Det har varit superduper varmt, och allt har fullkomligt exploderat, blommor, löv, gräset...ALLT!

Men idag, den 3 maj, så snöade det när jag gick ut med Max på morgonen. Det var till och med vitt på gräsmattan...Som tur var hade allt smält framåt förmiddan.

Spanskan då?

Jo, Självförtroendet pendlar ganska ofta nu. Från att känna: det här klarar jag utan problem, till: Det här går ALDRIG!

Men på ett sätt känner jag mig lugn, fast det är klar, där pendlar det väl också, från: Lugn som en filbunke till: AHHHHHHH!!!

Nåja, imorgon är det den enda lektionen vi har den här veckan, sen får jag plugga och plugga och åter plugga. Om bara motivationen kom till mig..

Ha det så bra och jag önskar än en gång att alla ni som läser min blogg skriver ett litet Hej åtminstone i kommentarerna, nu senast var det hela 8 personer som hade varit inne här i mitt lilla kryp in...



Rödare tulpaner har jag aldrig sett.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: