mandarinkakan

Hamstervakt.

Kategori: Allmänt

Eftersom Erika skulle ut på äventyr den helgen undrade hon om jag kunde vara hamstervakt åt lilla Bolt, och det kunde jag ju såklart!

Hade ju egna guldhamstrar när jag var lite( som alla hette Putte..=), även om lilla Bolt är en dvärghamster så kunde det ju vara mysigt..

Kom på fredag och ska väl ev åka hem idag söndag.

Visst är han söt?




De senaste veckorna har vädret varit lite ostadigt med regn och åska..

Och fina regnbågar..

 



För jättelängesen så skrev jag och lovade er att jag skulle ta kort på det jag målat på porslinsmålningen. Har fortfarande inte gjort (förlåt), men en tavla har jag tagit kort på.

Tavlan föreställer en kolibri vid en blomma. Tavlan är ca 30 x 30 cm stor.

Är inne för att bli inramad, den och en tavla med en tiger på.

 

Jopp det var en snabb uppdatering !

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: