mandarinkakan

Superman forts.

Kategori: Allmänt

Ja hej!

I det förra inlägget så är det då en bild av mig när jag var i LA 2005. Evigheter sen och tittar man riktigt noga så ser man hur smal jag var då=)

Saken är den att jag hittar inte den på datan eller så, utan jag hade kopierat den från mailen till en community på internet som jag hade glömt bort att jag var med i.

När jag klickade på bilden så att den blev större och skulle ladda ner bilden i det större formatet så blir det inte en bildfil utan något annat..Jätteskumt och jättetråkigt!! För jag skulle så gärna vilja ha den här bilden, både här på datan men oxå att kunna få den på papper och sätta in den i album..

Någon som är bra på datorer som skulle kunna ge mig en hjälpande hand så jag kan visa människor att jag faktist har träffat stålmannen och spindelmannen och batman...

Kramar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: