mandarinkakan

Shopping och deppighet

Kategori: Allmänt

Igår var det dags för Syfestivalen i Stockholm. Jag hade sagt innan att jag inte skulle handla så mycket pärlor och sånt, men när jag väl var där så...nja..jag kom hem med endel pärlor och annat fint. Nu måste jag bara få lite inspiration till att pyssla lite..Inte så lätt när man känner sig lite deppig också:

Jag fick nämligen U på fonetiktentan..Med 1 poäng!!! En ynka liten poäng till och jag hade varit överlycklig!! Men nu är det tvärtom, känner mig skitdålig, och ja...Vad gör jag om jag inte klarar omtentamen heller? Då hoppar jag av den delen.

Suck, omtentamen är redan nästa fredag!! Det var snabbt, men tur att jag redan anmält mig till den..Åhhh!! Måtte jag klara omtentamen!!

Ska skriva till läraren och fråga vad jag behöver plugga på lite extra till tentan..

Ha det så bra alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: