mandarinkakan

Bildexplosion

Kategori: Allmänt

Hej!
Jag har ju själv klagat över att jag har så lite bilder i min blogg, så därför kommer här nu en bildexplosion(inte så många bilder men några) från julen godisbak!



Mina fina älgpepparkakor. De fick till slut kristyr på sig också men det har jag ingen bild av..Kan ju tillägga att en viss liten 3-åring älskade älgpepparkakorna.. <3



Härlig färg på hallonpurén som jag hade i min hallon och chokladtryffel, som inte blev så lyckad, men ändå god. Nu när jag tänker på det så har jag faktist en del kvar i frysen..



Sen gjorde jag kola...



Såhär mycket jobbade min lilla "hjälpreda"..Det är tröttsamt att se andra jobba.



Vad ska nu detta bli??



Ok...Kan du gissa??



Ja! Mintkakor! Hur lätt som helst att göra, och de blev så goda!! De ska jag verkligen göra om, inte bara till jul utan under hela året..=) Mums!



Avslutar med en härlig sommarbild från Gotland. Sista natten på Gotland och cykelsemestern med Erika.

Det dröjer inte länge förrän sommaren är här igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: