mandarinkakan

19 januari 2012

Kategori: Allmänt

Hej!

Idag är det dagen efter grammatiktentan och jag känner mig sådär måste jag säga. Jag har ingen som helst aning om hur det har gått på tentan men jag hoppas på att få se ett stor G i resultatet.

Idag har jag inte gjort ett smack, letat lite virkbeskrivningar och jag har hittat en sida som jag redan älskar. En engelsk sida där man ska vara medlem för att få ta del av alla gratis mönster som finns. Men jag har bestämt mig nu för att först och främst göra klart babyfilten som jag håller på med. Det tar sin lilla tid men det är inte så väldigt många rutor kvar att virka. Jag har ju redan gjort halva delen och just nu håller jag på med andra halvan.

Bilder får jag ta sen när jag har lust..=)

Ha det så bra alla där ute!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: