mandarinkakan

Saker i görningen

Kategori: Smycken

Hej!
Ja det händer faktist lite saker här på smyckessidan. Men inga nya smycken är klara än, tyvärr. Usch jag MÅSTE ta lite bilder och lägga ut, bloggen blir ju så tråkig utan bilder.

Men men, nyheter kommer att komma till smyckeskategorin, så håll utkik efter den 17 februari!! Varför just den 17 februari? För då är det Syfestivalen och då ska jag köpa hem de få delarna som jag behöver till nyheterna. Den här gången ska jag inte köpa så mycket pärlor utan har mest tänkt att sitta på de olika workshoparna som finns..Men ja, några saker ska jag köpa, dock inga pärlor..Jag MÅSTE lägga band på mig där.

Men som sagt, håll ut, och efter den 17:e februari, kanske den 19 eller 20:e februari så kommer det komma upp lite nytt=)

Kramar till er alla!

Karin Design





Kommentarer


Kommentera inlägget här: