mandarinkakan

11 mars 2012

Kategori: Allmänt

Hej!
Lite har hänt sen jag skrev ett ordentligt inlägg senast, men jag har ärligt talat ingen lust att gå igenom exakt vad som har hänt..

Melodifestivalen har varit här och gått över, och iår döpte de om den till något så töntigt som " Mello"... MELLO!!
Herregud, men igår så tittade jag de sista 5 minutrarna för att se att rätt låt vann och det gjorde den, så det var bra..

Idag har jag städat garderoben, plockat ut kläder som jag inte använder för att sen ta dem till loppisen som jag o mamma ska stå på i slutet på april...Suck jag vill att det ska vara NU så att jag blir av med lite här hemma..Och förhoppningsvis tjänar lite pengar på kuppen..=)

Sen har jag målat en (stor) ram som pappa har snickrat ihop, egentligen var den lite väl stor men jag ville inte säga det till pappa som hade varit så snäll och gjort den åt mig. Jag ska ha ramen som display för Tree of Life hängena( se tidigare inlägg) på vårmarknaden den 19 maj..Suck den vill jag också ska vara NU..

Men men..Känner mig väldigt duktig och i väldigt god tid inför loppis och marknaden..=)

Duktigt av mig, klappar mig själv på axeln.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: