mandarinkakan

Vår?

Kategori: Allmänt

Törs man påstå att det är vår i mars? Personligen tycker jag att det är lite tidigt, och jag skulle gärna ha vinter en bra stund till..Bara för att det inte ska bli höst i juli..typ...

Men folk överlag tycker att det är vår så fort solen kommer fram och visst, jag erkänner att jag tycker om solen, och att jag har börjat använda ett lager mindre kläder..Men tycker likväl att våren skulle kunna vänta lite.. Jag har hellre en riktigt bra sommar där man kan ligga o sola och bara slappa i solen dagen lång, än en tidig vår och tidig höst..=(

Men men..

Våren är väl här, även om jag inte kommer börja med shorts eller piratbyxor eller gå i bara tshirt som vissa har gjort.

DET ÄR FORTFARANDE BARA MARS!


Krokusarna blommar för fullt, och ja, våren är väl här..=)

Kommentarer

  • Erika säger:

    Jag röstar för en tidig vår OCH en varm lång sommar OCH en sen höst! bara det bästa :)

    2012-03-29 | 22:08:02
    Bloggadress: http://lillaika.blogg.se/

Kommentera inlägget här: