mandarinkakan

Långhelg

Kategori: Allmänt

Imorgon så är jag ledig från jobbet. Så skönt särskillt när man har jobbat 2 veckor i sträck inklusive helg. Jag gillar mina tidiga mornar men eftersom hon som är mammaledig erbjöd sig att jobba istället för mig någon dag så sa jag ok, du får jobba min fredag.
 
Nästa vecka är det eftermiddagar som gäller, usch tycker inte om dem faktist, varför vet jag inte riktigt, antagligen för att det känns som om det tar mycket längre tid än vad det egentligen gör..Ja, och sen att det finns en risk för att man får strö hela ladugården själv, och det tar jättelång tid för mig! DÅ kommer man aaaaldrig hem..
 
Men men, imorrn så har jag och mamma (och Max) tänkt att åka till IKEA och Billiga Nisses, det var ett tag sen man var där så imorrn ska vi dit och kolla läget..
 
Ikväll är det dags för porslinsmålning och jag har hur mycket som helst att måla, men idag ska jag koncentrera mig på att få klart lite grejer innan jag fortsätter med nya saker..Kanske är en bra idé?
 
Ha det så bra alla!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: