mandarinkakan

Pissed off!

Kategori: Allmänt

Har ni nån gång känt er så förbannade på datorn att ni skulle kunna ge den en riktig snyting??
 
Så känner jag, och särskillt på mitt internet, jag har X..
 
Alltså, jag fick ett nytt modem av X och det skulle ju vara så bra så bra så bra SÅÅÅÅÅÅ.....Men redan första dagen så började datorn hänga sig och man kom ingen vart..Ringde upp X och sa att jag vill inte ha det så här, att jag till och med undviker att gå in på datorn för jag vet att det inte går att göra någonting utan att den hänger sig och man måste starta om..
 
Tjejen som jag pratade med sa: nej det går inte för då begår du kontraktsbrott..Du har ditt abonnemang fram till maj eller nåt 2013..
Jag: så du menar att jag måste sitta och betala en dyr interneträkning för ett internet som jag inte vill ha kvar eller som jag inte använder så mycket?!
Tjej: Ja.
 
Jag blev så förbannad..Dagen efter gick jag in till X:s butik för att dem skulle titta på modemet och fixa det, för det sa hon i telefonen att dem skulle göra..OK, går in på butiken och säger till dem det som tjejen sagt till mig..Dem i butiken tittar på mig som om jag vore helt koko, nej vi har inte möjlighet att fixa nåt sånt, vi kan skicka iväg det på service, men då får du stå för fraktkostnaderna...Vad har du för mobil idag, just nu har vi ett jättebra erbjudande om en ny telefon och då ingår så många fria sms....bla bla bla!!
 
Herregud!! Tror dem verkligen att jag skulle vilja fortsätta att vara kund när jag inte ens kan få avbryta mitt abonnemang pga att det inte funkar!?
 
Jag har en dator som är ca 5-6 år, och det sa jag till dem på X men det skulle inte vara någon fara, det ska funka på alla datorer oavsett ålder..Jo visst tjena..
 
OM det nu skulle vara så att min dator är för gammal så har jag inte råd att köpa en ny dator bara för att mitt modem ska funka..
 
SUCK!!!
 
 
 
 

Kommentarer

  • Erika säger:

    Jobbigt läge, men det går nog inte att göra så mycket åt när man har bindningstid. Däremot skulle de ju kunna bjuda på en service så att det åtminstone fungerar som det ska.

    2012-10-04 | 11:05:25

Kommentera inlägget här: