mandarinkakan

Tomtar på loftet

Kategori: Virkning/stickning

I fredags var jag ledig igen, men den lediga dagen hade varit planerad länge. Då var det nämligen dags för symässan!
 
Jag hade lovat mig själv att jag inte skulle köpa några som helst pärlor, och att jag bara skulle hålla mig till min lilla lista jag hade. Jag köpte inga pärlor och det som jag kom hem med som inte stått på listan var 2 mönsterhäften..Sen att jag blev prenumerant på en sticktidning kanske räknas också, men det ska jag ju säga upp när mina 3 nummer har kommit=)
 
 
Idag har jag börjat virka på 2 garnbollar som jag köpte i fredags, det ska bli en tomte, om ingen såg det..Jag ska göra ett par stycken och sälja på nån julmarknad..Vilken/vilka marknader det blir vet jag inte, men det återkommer jag till!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: