mandarinkakan

29 januari 2013

Kategori: Allmänt

 
Hej alla bloggläsare!
 
Det blir nog ingen resa till Alaska, inte iår iallafall...Nej jag ska försöka ta tag i och flytta hemifrån, och då blir det väl lägenhet. Men ska jag vara ärlig så vill inte jag bo i lägenhet, jag vill bo i ett litet hus på landet där jag kan ha några höns och där Max kan springa fritt på tomten..=)
 
Men det dröjer nog tyvärr innan jag får mitt lilla hus på landet. Jag vill inte ha ett nytt och modernt hus, nej, jag vill ha ett gammalt hus som är unikt. Hus kul är det att bo i ett hus som ser ut som flera miljoner andra hus? Nej det är inget för mig..
 
Men men, hus vill jag ha.
 
Men tills dess så fördriver jag tiden med att jobba sista ordinarie veckan som vikarie, sen kommer jag få jobba varannan helg och vissa dagar då de andra inte kan. Alla dagar jag får jobba är bra!
 
Sparar för fullt till huset, hahaha!! Har infört köpstopp nu, inga kläder(som om jag köper kläder varje månad, nej det gör jag inte), inga pärlor och helst inte några garner. Men den 17 februari är det symässa så då blir det väl alltid nåt. Men men ska lägga band på mig och verkligen inte köpa så mycket.
 
Får se hur det går.
 
När jag inte jobbar tänker jag baka, prova nya recept som jag har hittat, får se om det blir nåt bullkalas i vår? Sen självklart ska jag pyssla och fixa, uppdateringar om pyssel och fix kommer snart jag lovar!
 
Nä, nu är det dags att äta, mamma har gjort våfflor! Mums!
 
 
Hej svejs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: