mandarinkakan

Sjuk

Kategori: Allmänt

Ja då har förkylningen även kommit till mig. Hela min familj har varit sjuka och jag trodde att jag hade skonats, men icke. I tisdags när jag åkte hem från kossorna vid 9 på morgonen så fick jag ont i halsen och ont i huvudet, inte bra tänkte jag..
 
Det blev värre under dagen men jag jobbade igår morse, bara för att vara snäll mot bröderna för det snöade hela natten och dem skulle ploga..Under gårdagen skulle jag ha gått ut och käkat med en kompis som jag inte sett sen i somras, men det fick jag ställa in.
 
Istället gick jag o la mig och försökte sova en liten stund, men det var inte lätt..
 
Tänkte att jag skulle jobba idag men under natten har jag haft så ont i huvudet, ont i halsen, helt täppt i näsan och sen är det så knäppt med mig att jag har fått tandvärk, eller det är mer värk när jag andas med öppen mun, så ni kan ju tänka er hur roligt jag har haft det i natt..
 
Vid 3.50 så ringde jag och sa att jag inte skulle klara av att jobba och nu ligger jag här i soffan och försöker ta det lugnt. helst skulle jag vilja sova men det går inte så bra..=(
 
Men men förhoppningsvis så kan jag jobba imorrn..
 
Ha det så bra alla och hoppas att ni är friska och krya!
 
 
Dagens sötaste bild kommer från dagens Aftonbladet. Världens sötaste panda ler och säger: High five! Hur gullig som helst. <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: