mandarinkakan

Suck!

Kategori: Allmänt

Tänk att det ska vara så j-la svårt att lära gamla hundar att sitta!
 
Jag pratar såklart inte om hundar utan om människor som vägrar ta emot hjälp från andra, som inte kan lyssna på andra och tänka: Ja, men de har ju rätt, jag ska göra som de säger och ta emot hjälpen som erbjuds, och som inte kan säga nej.
 
Nej det är sååååååå svårt att säga nej till folk som tjatar förutom dem i den närmsta kretsen. Den ignorerar man bara åt så kanske de glömmer att tjata..
 
Jag ger inte upp iaf, jag ska tjata och tjata tills det händer något för jag tänker faktiskt på denne persons eget bästa, jag tillhör den närmaste kretsen och jag är så förbannat trött på att bli ignorerad!!
 
Skam den som ger sig heter det, men ibland orkar man bara inte mer..
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: