mandarinkakan

Tårta och sockerbitar

Kategori: Allmänt

Hej!
Idag är det söndag och igår så var det lite folk här och åt mat. Jag hade gjort påsktårtan i form av en apelsintårta. Den tog 3 dagar att göra, bara för att jag gjorde ett lager om dagen, det går att göra hela tårtan på en dag om jag hade velat det, men jag orkade inte..=)
 
 
Ja den är lika god som den ser ut. Frisk smak av apelsin!
 
Sen var ju Vidar och Signe med mammor här såklart! Signe har haft en liten period där hon bara har velat sitta hos nån av mammorna men det verkar ha släppt i alla fall om hon sitter hos nån kvinnlig person...=)
 
 
Söta som små sockerbitar. Bilden är från tidigare iår..
 
Nåja det var lite om helgen, idag blir det till att inte göra någonting. Fast jag har sagt att vi ska gå ut och rensa i min lekstuga så sockerbitarna kan leka där i vår och sommar..
 
Men det får vi se om det blir av..Att städa alltså..
 
Eller så gör vi ingenting idag...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: